Практичний психолог Приходько Оксана Володимирівна

/Files/images/_1_plastikov_diva/1.png/Files/images/_1_plastikov_diva/2.png/Files/images/_1_plastikov_diva/3.png/Files/images/_1_plastikov_diva/4.png

/Files/images/Психолог 54.jpg

Адаптація дитини до ДНЗ

Емоційне життя дітей другого та третього років життя стали предметом пильної уваги колективу та психолога ДНЗ№2. Корекційна робота з дітьми раннього віку (серпень-вересень), щодо зняття емоційної напруги в адаптаційний період полягає у розширення можливості контактів дитини з іншими дітьми й дорослими, корекції самопочуття дитини та її настрою. Завдяки проведення рухливих вправ, музичної терапії значно покращується процес адаптації дитини до дитячого садочку.

Гра з природним матеріалом, особливо для малюків раннього та молодшого дошкільного віку, є найбільш доступним та природним способом самотерапії. Тому практичний психолог та вихователі дошкільного закладу використовують ігри з піском, водою та глиною в якості психопрофілактичного засобу в період адаптації дітей до життя в дошкільному закладі.


/Files/IMG-d3b183a59552bbb685cbffbaa09bbe35-V.jpg/Files/IMG-e037bcdb288678737fa1023e6dfd578f-V.jpg/Files/IMG-202a580d6e7d6e47727825493b7b5eb7-V.jpg

Сенсорно-пізнавальний розвиток дитини

/Files/images/psiholog/Буфер обмена02.jpg

Соціально-емоційний розвиток

За наслідками проведення у вересні моніторингу соціальних якостей дітей психолог у жовтень-квітні кожного року проводе корекцію соціально-емоційного розвитку дітей у всіх вікових групах. Ця робота допомогає дитині розрізняти і порівнювати емоційні відчуття та визначати їх характер, уміння довільно демонструвати емоції за заданим зразком, одночасно спрямовувати свою увагу на м'язовому відчутті і на експресивні рухи, розвинути її комунікативні здібності, виховати доброзичливе ставлення до інших дітей.

/Files/1.jpg/Files/9.jpg

Заняття з дітьми «групи ризику»

Тренінг щодо зняття тривожності, агресивності та гіперактивності дітей проводиться у листопаді-січені кожного року (за наслідками діагностики дітей «групи ризику»). У роботі здітьми групи ризику проводиться серія занять на м'язову релаксацію, психогімнастику, рухливі вправи, комплекс дихальної гімнастики, кольоротерапії, пальчикові ігри та казкотерапії.

/Files/images/psiholog/Буфер обмена03.jpg

З дітьми старшого дошкільного віку було проведиться цикл занять щодо виховання культури поведінки «Школа шляхетності», який в цікавій, мультиплікаційній формі познайомили дітей з правилами хорошої поведінки

Підготовка до школи

За наслідками визначення рівня шкільної готовності кожного року, у березні місяці, психолог проводить заняття по формуванню психологічної готовності дітей до шкільного навчання. Цикл занять «Введення в шкільне життя» (ст.гр.). враховує необхідність розвитку кожного із компонентів шкільної зрілості: психофізичного, розумового, комунікативного, мотиваційного та емоційно-вольового.

У корекційно-відновлювальної роботі з дітьми психолог використовує такі здоров’язбережувальні технології: рухливі ігри, ритмопластику, релаксацію, елементи самомасажу, пальчикові ігри, казкотерапію, кольоротерапію, психогімнастику музикотерапію, комп’ютерні технології, естетичне виховання, пісочну терапію.

Введення комп’ютерів у систему дидактичних засобів можна вважати істотним чинником збагачення інтелектуального, естетичного, морального розвитку дитини, розвитку творчих здібностей, формування особистості.

Комп’ютер вводячи дитину у певну ігрову ситуацію та надаючи дидактичну допомогу у вигляді навчального матеріалу з ілюстраціями та графіками дозволив істотно покращити навчально-виховний процес та якісно змінити контроль за діяльністю дітей.

Під час підготовки комп’ютерних технологій зроблена збірка відео матеріалів та методичних посібників

Кiлькiсть переглядiв: 598

Коментарi