Практичний психолог Приходько Оксана Володимирівна
Адаптація дитини до ДНЗ
Емоційне життя дітей другого та третього років життя стали предметом пильної уваги колективу та психолога ДНЗ№2. Корекційна робота з дітьми раннього віку (серпень-вересень), щодо зняття емоційної напруги в адаптаційний період полягає у розширення можливості контактів дитини з іншими дітьми й дорослими, корекції самопочуття дитини та її настрою. Завдяки проведення рухливих вправ, музичної терапії значно покращується процес адаптації дитини до дитячого садочку.
Гра з природним матеріалом, особливо для малюків раннього та молодшого дошкільного віку, є найбільш доступним та природним способом самотерапії. Тому практичний психолог та вихователі дошкільного закладу використовують ігри з піском, водою та глиною в якості психопрофілактичного засобу в період адаптації дітей до життя в дошкільному закладі.
Сенсорно-пізнавальний розвиток дитини
Соціально-емоційний розвиток
За наслідками проведення у вересні моніторингу соціальних якостей дітей психолог у жовтень-квітні кожного року проводе корекцію соціально-емоційного розвитку дітей у всіх вікових групах. Ця робота допомогає дитині розрізняти і порівнювати емоційні відчуття та визначати їх характер, уміння довільно демонструвати емоції за заданим зразком, одночасно спрямовувати свою увагу на м'язовому відчутті і на експресивні рухи, розвинути її комунікативні здібності, виховати доброзичливе ставлення до інших дітей.
Заняття з дітьми «групи ризику»
Тренінг щодо зняття тривожності, агресивності та гіперактивності дітей проводиться у листопаді-січені кожного року (за наслідками діагностики дітей «групи ризику»). У роботі здітьми групи ризику проводиться серія занять на м'язову релаксацію, психогімнастику, рухливі вправи, комплекс дихальної гімнастики, кольоротерапії, пальчикові ігри та казкотерапії.
З дітьми старшого дошкільного віку було проведиться цикл занять щодо виховання культури поведінки «Школа шляхетності», який в цікавій, мультиплікаційній формі познайомили дітей з правилами хорошої поведінки
Підготовка до школи
За наслідками визначення рівня шкільної готовності кожного року, у березні місяці, психолог проводить заняття по формуванню психологічної готовності дітей до шкільного навчання. Цикл занять «Введення в шкільне життя» (ст.гр.). враховує необхідність розвитку кожного із компонентів шкільної зрілості: психофізичного, розумового, комунікативного, мотиваційного та емоційно-вольового.
У корекційно-відновлювальної роботі з дітьми психолог використовує такі здоров’язбережувальні технології: рухливі ігри, ритмопластику, релаксацію, елементи самомасажу, пальчикові ігри, казкотерапію, кольоротерапію, психогімнастику музикотерапію, комп’ютерні технології, естетичне виховання, пісочну терапію.
Введення комп’ютерів у систему дидактичних засобів можна вважати істотним чинником збагачення інтелектуального, естетичного, морального розвитку дитини, розвитку творчих здібностей, формування особистості.
Комп’ютер вводячи дитину у певну ігрову ситуацію та надаючи дидактичну допомогу у вигляді навчального матеріалу з ілюстраціями та графіками дозволив істотно покращити навчально-виховний процес та якісно змінити контроль за діяльністю дітей.
Під час підготовки комп’ютерних технологій зроблена збірка відео матеріалів та методичних посібників
Кiлькiсть переглядiв: 598